porno escort diyarbakır iskenderun escort
7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Motosiklet Teorisi #10, ASILMAYALIM ARKADASLAR

  1. #1
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart Motosiklet Teorisi #10, ASILMAYALIM ARKADASLAR

    Virajları dönerkenki duruşumuz ve viraj tekniğimiz üzerinde epey yazdık, yazıştık buralarda da kimse demedi ki, "yahu iyi güzel ağırlığımızı sağa sola vermeyeceğiz, dizlerimizi tankta tutacağız da... Şu yarışlarda gördüğümüz amcalar bu isi bilmiyorlar mı? Dizlerini yere sürtüp, yarı bellerine kadar motordan sarkan bu profesyonellerle senin dediğin arasında dağlar kadar fark var. Nasıl oluyor da oluyor?" Buyurun buradan yakın...

    Bu "knee draggin'" Diz sürttürmece" ya da "hangin'" "sarkmaca" tekniklerinin başlıca özelliği virajlarda azami hıza ulaşmak, ben bir kursta hoca nezaretinde denedim, gayet heyecan verici bir teknik... Gerçi normal (bizim kontra) teknikle daha hızlı bile dönebilirdim aynı virajı ya, sistemi anlamaktı maksadım. Aşağıda anlattıklarım teoride bildiklerim. Pratiğim hemen hiç yok - çok az bu konuda.

    Şimdi, biliyorsunuz motor yattığı tarafa dönüyor, viraj ne kadar keskinse, hızınız ne kadar fazlaysa o kadar çok yatırmanız gerekiyor ki merkezkaç kuvvetine yenilip virajı dışına savrulmayasınız. Ancak motor ne kadar yana yatarsa tekerleklerin yere sürtünme yüzeyi o kadar azalır (modern lastiklerde bu asgariye indirilmiştir) ve yanal vektöre düşen güç artar, yani lastiklerin vazifesi olan karşı sürtünme direncine düşen vektör. Uzun lafın kısası, ne kadar yatıksanız dışa savrulma şansınız o kadar fazlalaşacaktır. Eh, bir yarışta iseniz, "hız" ana faktör ise, bu riski göze almak istemezsiniz... İşte motoru daha fazla yatırıp savrulma riskini göze almamak için siz motordan sarkar, motoru mümkün olduğunca az yatırmaya bakarsınız ki ağırlık vektörü mümkün olduğunca yerçekimine paralel, su düzeyine dik olsun.

    Anlatabildim mi bilmem ama ana mesele budur.
    Bir de viraja girmeden evvel iç taraftaki diz uçaklardaki hava freni gibi açılır ve doğan türbülans dönüşü kolaylaştırır, sürücüye kısmen bir denge sağlar.

    [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]


    Sarkma da yine bizim bildiğimiz, burada üstünde yazıştığımız kontra viraj alma tekniği kullanılır, gidon son derece relaks tutulur, özellikle gidona vücut ağırlığınızdan hiçbir şey aktarılmaz. Vücudun ağırlığını virajın dışındaki diz, tanka asılarak taşır. Tabii tankın bu özellikte bir girintisi ve üzerinizde kaymaz bir pantolon (süet dizlikli -aslında diz yan içi- deri/sentetik) olması şarttır.
    Şimdi gelelim Vehbi’nin kerrakesine... Bu teknik sadece ve sadece pistlerde kullanılabilir.

    TRAFIGE AÇIK YOLLARDA KULLANMAK ACI SONUCLAR DOGURUR.

    [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]

    Dikkat edin "doğurabilir", değil "doğurur". Çünkü pistte her viraj sürüşten önce temizlenir, kontrol edilir, yarıştan-antrenmandan önce ısınma turları atılır ve sürücüler -hele pistin de yabancısı değilse- her virajı görür, tanır adımlarını, hız, yatış açısı, vites, kontrollü spin değerlerini önceden kafalarına yerleştirir. Lastikler yeni ve ısınmıştır. Normal yollarda bunu yapma şansınız YOK tur... Biraz önce geçtiğiniz yola bir sonraki geçişten evvel birisinden dizel yakıt damlar, kum dökülür isiniz biter... Ayrıca bu yatışı düşük hızda da yapamazsınız, motor devrilebilir, yüksek hızda çıkışını görmediğiniz trafiğe açık yolda - virajda bu teknik = intihar demektir.

    Motorun küçük bir kasiste esnediğini ve saatte 120 ile dizinizi yere vurup ömrünüzün geri kalanını diz kapaksız geçirdiğinizi düşünmek, motor gibi dünyanın en güzel keyiflerinden birine orada veda etmeyi düşünmek yeter sanırım.

    Bir diğer, belki de en önemli tehlikesi bu durumda yavaşlama, fren şansınızın sıfır olmasıdır. Motoru düzeltmek çok zaman alır ve fren ya da kıvırmaca yapacak vaktiniz hiç yoktur. Birkaç GP yarışı izlemiş herkes bunu bilir zaten...
    Bu nefis tekniği imkânınız varsa bileninden, bir pistte öğrenin... Motorunuzdaki lastiklerin -yepyeni- olması şarttır!... Çok zevk alacağınızı biliyorum ama sakın ola ki dışarıda kullanmayı, benim yazdıklarımdan yola çıkıp denemeyi aklınızdan bile geçirmeyin.
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

  2. #2
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    RUFUS

    Standart ---> Motosiklet Teorisi #10, ASILMAYALIM ARKADASLAR

    Motor konusu hassastır mümkünse sadece buradan okuyarak değil egitim alarak uygulayalım

    TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    KAFSİNKAF

  3. #3
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart ---> Motosiklet Teorisi #10, ASILMAYALIM ARKADASLAR

    Alıntı enes1912 Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    Motor konusu hassastır mümkünse sadece buradan okuyarak değil egitim alarak uygulayalım

    TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    katılıyorum ben sayısızca düstügüm icin bu konuda tecrubelliyim
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

  4. #4
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    RUFUS

    Standart ---> Motosiklet Teorisi #10, ASILMAYALIM ARKADASLAR

    Alıntı sensiz olmaz Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    katılıyorum ben sayısızca düstügüm icin bu konuda tecrubelliyim
    Sadece egotim degil kask ve korumalıklarda onemli

    TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    KAFSİNKAF

  5. #5
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart ---> Motosiklet Teorisi #10, ASILMAYALIM ARKADASLAR

    Alıntı enes1912 Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    Sadece egotim degil kask ve korumalıklarda onemli

    TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    motor kullanıyorsun tüm güvenlik onlemleri sart
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

  6. #6
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    Türkiye'nin üç büyükleri; Mustafa,Kemal,ATATÜRK!

    Standart ---> Motosiklet Teorisi #10, ASILMAYALIM ARKADASLAR

    kask mı?

  7. #7
    UYARI:
    Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
    dυѕLєяfσяυм üує

    Standart ---> Motosiklet Teorisi #10, ASILMAYALIM ARKADASLAR

    Alıntı -Ediz1912- Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için ÜYE Olmalısınız!Hemen ÜYE OL!]
    kask mı?
    hic kullanmadı ben bugune kadar ama sart malesef insan hayatı iicn onemli
    Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?
    Sen bilir misin aşık olmayı?
    Bölünebilir misin ikilere üçlere… gerekirse binlere?
    Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin?
    "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma ya çok seversin bir kere ya da hiç sevmezsin..


    http://i.hizliresim.com/b50j4n.gif

Sistem Bilgileri

Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir!
Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2024

Uyarı

5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesine göre üyeler yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Yer sağlayıcı olarak hizmet veren sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler ile ilgili iletişime geçilmesi halinde size dönüş yapacaktır.

gaziantep escort bayan gaziantep escort deneme bonusu veren siteler bahissitelerivip.com deneme bonusu deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler mjsanaokulu.com Maltepe Escort deneme bonusu deneme bonusu veren siteler maltepe escort kartal escort ataşehir escort pendik escort ankara escort sincan escort eryaman escort bayan ankara escort ankara escort bayan escort ankara ankara escort eryaman escort ankara escort çankaya escort ankara otele gelen escort eryaman escort adana escort eryaman escort yetişkin sohbet kameralı sohbet aresbet casino siteleri Grandpashabet moldebet efesbet efesbet giriş getirbet efesbet deneme bonusu deneme bonusu veren siteler 2021 grandpashabet bahis siteleri bahis siteleri bonus veren siteler bahis siteleri canlı casino siteleri deneme bonusu En güvenilir bahis siteleri ankara olgun escort mimarsinanokullari.com