MTM’nin haftalık olarak hazırladığı yerli diziler araştırması sonuçlandı. 11 – 17 Haziran dönemini kapsayan araştırmaya göre, en çok reklam alan yerli dizi Lale Devri olurken, en çok haber olan dizi ise, Akasya Durağı oldu. İşte araştırmanın detayları…

Medya Takip Merkezi’nin (MTM) verileriyle hazırlanan araştırmanın sonucunda, bu hafta ilk sıraya yerleşen yerli dizi “Lale Devri” oldu. Geçtiğimiz hafta final bölümüyle ekranlara gelen dizi, yayınlanan 8 bölümünde 547 adet reklam spotuna yer vererek en çok tercih edilen dizi unvanını bu hafta da korumayı başardı.

Reklamverenler tarafından en çok tercih edilen bir diğer dizi, Beni Affet adlı dizinin yerini alan “Yer Gök Aşk” oldu. Uzun süredir listelerde üst sıralarda yer bulamayan dizi, bu hafta 495 adet reklam ile sürpriz bir çıkış yakala***** ikinci sıraya yerleşti. Yerini kaptırarak üçüncü sıraya düşen Beni Affet adlı yerli dizi ise, Star TV ekranlarından bu hafta 443 reklam adetini izleyicisine ulaştırmaya çalıştı.