>Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor >Canawar< Yavaş Yavaş ısınıyor

Arrow 0-400m Iyi Bir Kalkisin Sirlari
Arkadaslarla gece cikdigimizda bos uzun genis yolarda bazen kendi aramizda kalkis deneriz Bence motosikletlerin en guzel yanlarida iyi akselerasyonlari olmasi, Beni sinir edende bmw f 600 gs Li arkadasin beni her kalkisda gecmesiydi 0-100km si 6 sn olan bir motosiklete ilk 400 metrede az farklada olsa gecilmek hic hos bir durum degil tabi Ama benim hatam ilk kalkisda nerdeyse 2 sn arka tekerin bosda donmesi oluyor demekki kontrollsuz guc guc degilmis Bugun ilkkez gecdim tabi acayip mutlu oldumTek sirimda 1 vitesde kontrolu gaz vermek oldu bu arada fazer de vardi aramizda onlada 130a kadar kafa kafaya gitdik tabi kesici devreye girince 3 e atmak zorunda kaldim fazerin kesicisi 150 de devreye giriyor (2 vitesde) ama cok eglendik Simdi bi tartisma fikir alisverisi baslatmak istiyorum Iyi bir kalkis icin neler yapmak lazim Cbf 600 un amortisor ayarlari bunda etkili olurmu Benimkisi nerdeyse en yumusak ayarda


Not Bunlari denedigimiz yer bir alisveris merkezinin arkasindaki 600mt duz 2 seritli 2 yandada bir araba genisliginde emniyet seridi olan ve kulanilmayan asfalt yol