TASARIM

Her tip yolda tek motosiklet konseptinin kapsamı genişliyor. Yeni telli tekerlekleriyle - ön tarafta 19 inç - Aprilia Caponord 1200 Rally her türlü zemin için uygun lastiklerle baş etmeniz gereken yol yüzeyi tipi ne olursa olsun her türlü yere ulaşım sağlayabilir. Aprilia Caponord 1200 Rally, sürücünün sürüş tarzını, yük miktarını ve yol yüzeyi şartlarını tespit ederek ayarları otomatik ve gerçek zamanlı olarak değiştirebilen sofistike ADD yarı aktif süspansiyon sistemiyle (dört patentli) çok daha kullanışlı bir kullanım vaat ediyor. Tek patent sahibi Aprilia'dır ve Noale markasının Aprilia'nın dört yılda beş kez dünya şampiyonu olduğu Superbike şampiyonası gibi üst düzey yarışları kazanarak elde ettiği elektronik çözümler alanındaki kapsamlı deneyiminden ilham almaktadır. Aprilia Caponord 1200 Rally modelinde standart olarak gelen elektronik emniyet ve sürüş konforu paketine 3 ayarlı çekiş kontrolü (devre dışı bırakılabilir), Ride-by-wire çoklu harita, seyir kontrolü ve ABS (devre dışı bırakılabilir) eşlik ediyor.

Yeni Aprilia flagship modelinin turing ve macera kabiliyeti hiçbir ödün vermeden yolcu taşımayı dahi sağlayan geniş ve sağlam sert sepetlerle vurgulanıyor. Caponord 1200'ün "premium" versiyonu olan Rally el korumaları, büyük, yükseklik ayarlı ön cam, geniş yan siperler ve ek LED lambaları gibi Aprilia tarzının tipik güçlü, üçlü ön far düzenine eşlik eden sınıfında benzeri olmayan standart donanımlara sahip.

Tamamen yenilenen grafiklere motorun ve gövdenin üzerinde üst kısma ait üç renk düzeniyle (Giallo (Sarı) Dune, Verde (Yeşil) Army ve Grigio (Gri) Safari) uyumlu yepyeni boya işi eşlik ediyor. Renklerin hepsi mat olup yeni Aprilia Caponord 1200 Rally'nin çok daha kişiye özel ve eksiksiz olmasını sağlayan yenilikçi PMP multimedya platformu gibi bu model için özel olarak tasarlanan ve geliştirilen çok çeşitli aksesuarlar bulunuyor.
MOTOR

1197 çift silindirli motor kalitesi ve düşük devirlerde bile tam güç çıkışı, tüm kullanım mesafelerindeki tork çıkış miktarı ve elektronik Ride-by-wire gaz dahil (tüm yeni nesil Aprilia'larda olduğu gibi) sofistike elektronik yönetimin sunduğu üçlü haritalama sayesinde kolay modifiye edilebilir performansı açısından sınıfında liderdir. Sınıfının en hafiflerinden olan Aprilia Caponord 1200'ün toplam ağırlığının da etkisiyle ince ve kolay erişebilir gövdeye gömülü mükemmel 24 litre kapasiteli yakıt deposu sayesinde kesintisiz seyahat imkanı veren özellikleriyle daha fazla konfor, daha fazla koruma ve daha fazla sürüş keyfi sunuyor.
DONANIM

Sürücü seçimine izin veren üç haritalı Ride-by-wire gaz (Spor, Turing ve Yağmur)
İki kanallı ABS (devre dışı bırakılabilir)
Üç seviye ayarlı ATC (Aprilia Çekiş Kontrolü) (kapatılabilir)
ADD (Aprilia Dinamik Damper) - yolu "okuyan", sürücünün sürüş tarzını tanıyan ve süspansiyon ayarını otomatik olarak değiştiren bir sistem
ACC (Aprilia Seyir Kontrolü)
sepet çifti
ayarlanabilir büyük ön cam
el korumaları
yan siperler
bir çift ilave LED lamba
telli tekerlekler ve 120/70R19 (ön) ve 170/60R17 (arka) lastikler

Teknik Özellikler

CAPONORD 1200 RALLY
Motor Aprilia 2 silindirli, 4 zamanlı boyuna 90° V-çift motor, çift üstten kam mili ve karma zincirli/dişli sistemli, silindir başına 4 sübaplı Ride By Wire ve 3 motor haritası (Spor, Gezi, Yağmur)
Hacim 1197 cc
Max Güç 8.000 devir/dk'da 125 beygir gücü (92 kW)
Max Tork 6.800 devir/dk'da 115 Nm
Besleme ELEKTRONİK ENJEKSİYON
Soğutma Sıvı
Ön süspansiyon

 Tamamen ayarlanabilir Sachs 43 mm baş aşağı çatal.Hidrolik sekme damperi ve basınçlı damper; ADD (Aprilia Dinamik Damper) ile elektrik kontrol
Arka süspansiyon




Sachs dinamik tekli amortisör.Yay ön yükleme ve hidrolik sekme damperi ve basınçlı damper; ADD (Aprilia Dinamik Damper) ile elektrik kontrol

Ön Fren

 Ø 320 mm paslanmaz çelik yüzer çift disk Brembo M432 4 pistonlu radyal tek gövdeli kaliperler.Metal örgülü fren boruları.
Arka Fren

 Ø 240 mm paslanmaz çelik disk.Brembo tek pistonlu kaliper.Metal örgülü fren borusu.
ABS sistemi
 Continental iki kanallı devre dışı bırakılabilir ABS sistemi
Ön tekerlek
 3.00”” X 19”
Lastik : 120/70 R 19”
Arka tekerlek
 4.50”” X 17”
Lastik : 170/60 R 17”
Sele yüksekliği 840 mm
Yakıt deposu hacmi 24 litre - 5 yedek yakıt
Egzoz çıkışı Euro 3
Elektronik yönetim
 Ayrı ayrı devre dışı bırakılabilir gelişmiş çekiş kontrolü (ATC) ve kilitlenme karşıtı sistem (ABS)